fredag 28 november 2008

Fuck alla andra - Sätt fokus

Nu ska jag skälla lite på mig själv.

Jag har ett antal projekt/företag igång varav ETT av dom jag verkligen älskar att arbeta med och verkligen tror stenhårt på. Detta projektet har vi byggt upp grunden till under 2 år och det är verkligen i sin linda.

Jag arbetar aktivt med 3st företag. Samtidigt som jag har minst 3 projekt i gång vid sidan om dessa företagen.
Tyvärr tar detta mycket viktig tid från mig när jag skulle vilja jobba med det projektet jag verkligen brinner och stenhårt tror på.


Så va fan håller jag egentligen på med? Nu säljer jag av alla projekt, domäner och företag, avsäger mig uppdrag som inte hör till vad jag verkligen vill jobba med och ger företaget en ärlig chans att utvecklas. Om tre år ska jag vi ha minst 8miljoner i omsättning.

Fuck alla andra nu kör jag racet fullt ut.

Inga kommentarer: